Skywatch Friday 302

Gisteren hadden we slecht weer met veel buien in Fryslân …

Yesterday we had nasty weather in the Dutch province Fryslân …





De ene bui met regen en onweer volgde in hoog tempo de andere op …

One shower with rain and thunder followed the other at high speed …





Panorama van een bui boven het Friese platteland …

Panorama shot of a shower of the Frisian countryside…





Een Amerikaanse windmotor in de wind …

An American wind engine in the wind …





Onrust in de meeuwenkolonie bij het dorp De Veenhoop …

Unrest in the gull colony near the small village De Veenhoop …




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


31 gedachten over “Skywatch Friday 302

  1. Vooral de tweede foto vind ik prachtig. Indrukwekkende luchten.
    Ik las je reactie bij Jan Voskuil op de zwaluw.
    Gisteren zag ik heel veel oeverzwaluwen, flitsen.
    Ik heb nog even geprobeerd maar ik dacht…voor ik overspannen raak richt ik me maar op een onderwerp. 😄😄😄😄

    Like

Geef een reactie

