Skywatch Friday 300

Ik had al een conceptlogje voor Skywatch klaar, maar toen ik gisteravond rond zonsondergang de kleuren in de lucht zag, besloot ik dit logje nog maar even aan te passen …

I had made a skywatch post yesterday afternoon already, but when I saw the colored sky around sunset yesterday evening, I decided to change this post …





De eerste twee foto’s heb ik rond 21:40 uur vanuit de achtertuin gemaakt …

The first two photos were made in the back garden around 21:40 o’clock …





De laatste foto heb ik een paar minuten later vanuit de voortuin gemaakt …

The last photo was made a few minutes later from our front garden




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


22 gedachten over “Skywatch Friday 300

Geef een reactie

