Als de brandweer …

Zo rood was het kevertje dat ik zaterdagmiddag in het Weinterper Skar voor de lens kreeg …





Het lijkt me een snuitkevertje, maar ik heb nog niet kunnen achterhalen wat voor soort het is …





Dus … als iemand weet wat voor soort het is, dan houd ik me aanbevolen …




22 gedachten over “Als de brandweer …

  1. Als de brandweer …. stiekem op de Hoge Veluwe geweest? 😉
    Heb je deze dan niet op de hazelaar vastgelegd?
    Je hebt het beestje prachtig en scherp vastgelegd.
    Wat blinkt het beestje trouwens.

    Like

  2. Bij alle drie foto’s komt je onderwerp goed tot z’n recht maar ik ga voor foto 1 zonder het harde licht op het blad. Als je bijv. links snijdt tot je een vierkante uitsnede overhoud ben je de loze ruimte links kwijt en heb je een prachtige compositie n.m.m.

    Rood is in de fotografie mijn favoriete kleur. Zit hier dan ook een beetje van te genieten 🙂

    Like

Geef een reactie

