Zonnetjes aan de waterkant

Een beetje boerensloot wordt momenteel gesierd met de vrolijk oplichtende zonnetjes van de dotterbloemen …





Ook in ons vijvertje doet de dotterbloem het weer goed, zodat het er ook daar weer kleurig en fleurig uitziet …




23 gedachten over “Zonnetjes aan de waterkant

  1. Ook bij mij blinkt het goudgeel van de dotterbloemen boven mijn waterbak naast de voordeur en in mijn natte hoek naast het tuinschuurtje.
    Het voorjaar maakt ook mij vrolijk.

    Een mooie zonneexpressie weer in jouw foto’s!

    Vrolijke voorjaarsgroet,

    Like

  2. Toevallig morgen ook een polletje bij op de log. Niet zo mooi als deze bij jou. Het water was te onrustig door het stevige windje. Maar ik kon ze gelukkig weer zelf zien.
    Leuk om een extraatje erbij te hebben: de bladluis. 😉

    Like

  3. Dat geel doet het momenteel zo goed in de natuur.
    Aan de waterkant heb je altijd dubbel plezier door de weerspiegeling.
    Wie zwom daar en veroorzaakte de subtiele rimpeling?
    En het is je weer gelukt om een bijvangst te scoren. Mooi.

    Like

Geef een reactie

