En Pepijn dan …?

Nu Tijmen hier vier dagen achtereen in het middelpunt van de belangstelling heeft gestaan, zal menige vaste bezoeker zich wellicht afvragen waar Pepijn is gebleven. Wel, terwijl Tijmen en ik door de Friese natuur struinden, had Pepijn een prima middagje met beppe bij de kinderboerderij. Toen ik ’s avonds aan Aafje vroeg of ze nog foto’s had gemaakt bij de kinderboerderij, keek ze me aan alsof ze water zag branden …

“Waarmee dan …?” luidde haar reactie: “ik heb toch geen camera …”
“Ik dacht dat jij op je verjaardag een iPhone had gekregen,” repliceerde ik.
Tja, dat daar een prima camera in zit om kinderboerderijkiekjes te maken, daar had Aafje even niet aan gedacht …





Hoe dan ook, Pepijn had zich uitstekend vermaakt bij de kinderboerderij. En ook op zondag heeft hij zich geen moment verveeld, hij ging zoals zo vaak weer volledig op in zijn spel met de autootjes …





Zodra hij in de gaten kreeg dat hij op de foto kwam, zette hij het lachend op een lopen …





“Nee pake, nu even niet … ik heb het veel te druk …”    🙂




17 gedachten over “En Pepijn dan …?

    • Met je laatste opmerking ben ik het helemaal eens, Eveline, maar de eerste twee foto’s zijn zo kenmerkend voor Pepijn. Waar Tijmen vrijwel altijd bezig was met zaken als kleuren, kleien en lezen, kijkt Pepijn bij binnenkomst meteen of de garage en de autootjes al klaar staan … 🙂

      Like

  1. Leuke serie, gezellig dat ze er waren, Jammer dat Aafke vergeten was dat ze ook foto’s kon maken.Terwijl je met een goede foon hele mooie kan maken.
    Wat word Pepijn al groot zeg, gaat hard, merk het nu zelf ook. een jaar is zo voorbij.

    Like

  2. Gelukkig dat ieder kind zijn eigen voorkeuren heeft. Het zou saai zijn als iedereen hetzelfde wil en doet.
    Leuke ongedwongen foto’s van Pepijn.
    Jouw weekend en dat van Aafje is weer supergoed geweest met de kleinkinderen.

    Like

  3. Prachtig om te zien zoals Pepijn met de auto’s kan spelen. In de huidige tijd is het niet meer gebruikelijk dat kinderen zichzelf kunnen vermaken….
    De laatste foto is wel top, precies met de hand voor zijn gezicht en wielrennen op de t.v. 🙂

    Like

Geef een reactie

