Tête-a-tête

Sinds het voorjaar van 2007 is ons tuintje niet meer zó vroeg zó kleurrijk geweest …





De tête-a-tête narcissen leggen momenteel een fraaie gele glans over ons normaal zo groene tuintje …




20 gedachten over “Tête-a-tête

  1. Jan, sinds een paar dagen zie ik geen foto’s meer op jouw blog en geeft mijn virusscanner de melding van blokkering kwaadaardig website. Nou kan ik mijn virusscanner natuurlijk een schop geven, maar vreemder is dat het vooralsnog enkel op jouw blog gebeurd en nergens anders op WordPress. Dus geen idee of IK daar wat mee moet, of JIJ ergens actie moet ondernemen. Je krijgt wel gewoon reacties van andere bloggers zie ik, dus het lijkt er dan op dat ik de enige ben… Maar misschien heb je meer meldingen gekregen?

    Like

Geef een reactie

