Een futendansje

Eigenlijk dobberden de twee futen veel te ver bij me vandaan op het zacht rimpelende oppervlak van de Leijen …





Toen ze korte tijd later met elkaar begonnen te flirten, heb ik toch maar even post gevat tegen de vrij hoge omheining van het prieeltje bij Doktersheide …





Op zo’n moment ben ik toch wel weer erg blij met de 50 x zoomfunctie van mijn Powershot SX50 HS …





Van het minnespel van een paar futen kan ik altijd weer genieten, ook als het eigenlijk net wat te ver weg is …





Net als vorig jaar bleef het ook ditmaal helaas weer beperkt tot wat inleidende avances …





Na een korte kuur van een minuutje of zo verdwenen ze weer in de rietkraag …




17 gedachten over “Een futendansje

  1. Mooi tafereeltje Jan. Die zoom van 50X is echt wel goed om zoiets op beeld vast te kunnen leggen. Mij is het echter nog steeds niet gelukt een vogel mooi in beeld te krijgen. Tegen dat ik hem in’t vizier (lcd-schermpje) heb is hij meestal al weer weg 😦 Heb jij nog tips?

    Like

Geef een reactie

