Een bankje bij ’t ijs

Ook vandaag laat ik weer even een paar foto’s zien van mijn fotokuier van 30 januari in it Wikelslân bij Earnewâld. Tijdens die kuier ontdekte ik op een prachtig plekje in het rietland een bankje. Op die dag stond het mooi dicht bij het ijs, en hoewel het er niet echt behaaglijk was, heb ik er toch even een paar minuten lekker gezeten om mijn benen even wat rust te geven. Bij mooi weer zal ik hier in het voorjaar en de zomer zeker nog wel eens even neerstrijken. Dit wordt bij mooi weer één van ‘mijn bankjes’ dit jaar … 🙂





Voor onze snelle mannen in Sjotsi gooi ik er ook nu weer even een close-up van het nog flinterdunne ijsvloertje tegenaan. Daarbij heb ik met het oog op de 1.000 meter voor mannen weer gekozen voor snel ijs waarop de schaatsers goed grip hebben, want het zal weer snel gaan in de bochten. Ook vandaag moet het weer lukken om een medaille in de wacht te slepen. Wie weet, misschien zelfs wel twee … Het belooft in elk geval weer spannend te worden …




17 gedachten over “Een bankje bij ’t ijs

  1. Helemaal mee eens een mooi bankje op een mooie plek. Ik houd me aanbevolen. 🙂
    Een bijzonder patroon op de laatste foto.
    Wist je toen al dat je deze ijsserie zou gaan gebruiken voor de Olympische Spelen?

    Like

Geef een reactie

