Lekker bijslapen

Wat Pepijn vorige week veelvuldig deed, daar stort ik mij deze week op … lekker bijslapen bij een winterse voorjaarstemperatuur van 12,6 graden …





Als het een beetje meezit, heb ik weer wat meer energie tegen de tijd dat we uiteindelijk toch zachtjes aan de winter in glijden …





Ik heb wel eens strakkere foto’s gemaakt, maar deze hier en daar wat ‘ruizige’ plaatjes heb ik dan ook geschoten met mijn iPad Air.

28 gedachten over “Lekker bijslapen

  1. Ik wordt echt jaloers als ik dat zo zie liggen met een knuffel en een speen. Ik moet ook nog altijd bijslapen, maar het lukt nog niet zo na alle drukte…. Ik sta bijna te popelen om weer te gaan bloggen maar heb nog steeds geen internet in huis. Een winterslaapje van een week lijkt mij daarom ook wel wat. Ik hoop dat jij in ieder geval net zo lekker zult slapen als Pepijn, dan heb je straks vast weer meer energie.

    Like

Geef een reactie

