Een zachte jaarwisseling

Nog even, dan laten we 2013 achter ons …

Met dit 340e logje van 2013 sluit ik het jaar af. Een woord van dank aan ieder die hier zo af en toe (of wat vaker) om het hoekje kijkt en een speciaal woord van dank aan ieder die het afgelopen jaar op de een of andere manier een bijdrage heeft geleverd aan dit weblog, lijkt me hier op zijn plaats, want alle grappige, warme, informatieve, aanvullende, meelevende of kritische reacties worden hier zeer gewaardeerd. Dank daarvoor!

We sluiten het jaar in elk geval hoopvol af, het voorjaar werpt zijn schaduw alweer vooruit, want niet eerder heb ik op oudjaarsdag de prunus in bloei zien staan …

20131231-114004.jpg


Ik wens jullie allen een rustige jaarwisseling!

15 gedachten over “Een zachte jaarwisseling

  1. Bedankt Jan voor je veelvuldige bezoekjes aan mijn blog.Laat je mooie foto’s maar verschijnen .Ik zit er al nieuwsgierig op te wachten
    De prunus foto geeft me al een warmgevoel en brengt ons weer een stukje dichter bij de lente.

    Like

Geef een reactie

