2013 in beeld: december

December begon rustig, heel rustig … Op 2 december lag vrijwel alle water in de omgeving er roerloos bij. Ook bij It Wiid bij Earnewâld was dat het geval, en dat leverde prachtige weerspiegelingen op …





Een rondrit door de omgeving eindigde op die tweede december bij Aldeboarn. Daar kon ik net als in januari van dit jaar het silhouet van de kenmerkende scheve kerktoren weer mooi in beeld vangen voor de ondergaande zon …





Een van de voordelen van de korte dagen zo tegen het eind van het jaar is, dat de zon zo lekker vroeg ondergaat. Daar heb ik op 11 december nog maar eens van geprofiteerd op de oever van de Leijen bij Eastermar …





Ik eindig mijn persoonlijke jaaroverzicht van 2013 met de laatste foto die ik dit jaar heb gemaakt tijdens de laatste gezamenlijke fotokuier met mijn trouwe fotomaatje Jetske: zacht wuivende rietpluimen in De Weerribben. Bedankt voor de vele mooie fotokuiers die we dit jaar weer hebben gemaakt, Jetske!




16 gedachten over “2013 in beeld: december

Geef een reactie

