Tegen zonsondergang bij de Leijen

Woensdagmiddag ben ik tegen zonsondergang even naar de Leijen bij Eastermar gereden …





Vanaf het uitkijkpunt hoopte ik getuige te kunnen zijn van een mooie zonsondergang, want de lucht was kraakhelder …





Al snel legden licht en lucht een gouden glans over het kabbelende water …





Vanuit het westen naderde echter ineens in razend tempo een spelbreker …





Wordt vervolgd …

16 gedachten over “Tegen zonsondergang bij de Leijen

  1. Dit is zo herkenbaar Jan, hoe vaak ik al niet op een mooie zon in de zee zien zakken foto’s heb staan wachten
    En dan steeds op laatste moment een rand bewolking en weg is opeens de zon
    Maar een half uurtje wachten na zonsondergang levert vaak de mooiste foto’s op (en ik lees wordt vervolgt) dus vermoed ik dat je ook nog wat moois gezien en gefotografeerd hebt.

    Like

Geef een reactie

