Herfstmijmeringen

De herfstvakantie werd hier vandaag geheel in stijl afgesloten met zon, een tamelijk forse wind en relatief hoge temperaturen. In ons tuintje liep het kwik vanmiddag op tot 18,3 ºC …





In de afgelopen week heb ik met vrijwel dagelijks één of meer mooie fotokuiertjes volop kunnen genieten van het fraaie najaarsweer, en heb ik de bladeren zien verkleuren …





Met de eerste herfststorm in het vooruitzicht is het nu tijd om weer even gas terug te nemen en mijn onderdanen wat rust te geven …





De komende dagen neem ik jullie hier weer even mee terug naar de spannende gebeurtenissen die zich in de laatste dagen van oktober 2003 voordeden …




17 gedachten over “Herfstmijmeringen

    • Het zonnemaximum verloopt tot nu toe teleurstellend rustig, maar sinds gisteren is er toch met 2 mooie X-flares ineens weer hoopgevende activiteit. De zonnevlek die deze uitbarstingen veroorzaakte zit nog wat teveel aan de oostkant van de zon, maar hij draait de komende dagen mooi naar ons toe. Dus wie weet …

      Like

    • Integendeel, Klaproos, het gaat heel goed met me, maar na zo’n mooie herfstweek, waarin ik veel op pad ben geweest is het gewoon goed om mijn benen even een paar dagen wat rust te geven. Dan kan ik er in de loop van volgende week weer tegenaan met mijn fotokuiertjes. 🙂

      Like

Geef een reactie

