Herfstglimmertjes

Tijdens mijn boswandeling bij Heidehuizen (kaartje Google Maps) heb ik gistermiddag een aantal porseleinzwammen kunnen fotograferen …





Ze zijn een stuk minder duur dan de witte diamant die maandag in Hongkong voor het recordbedrag van bijna 23 miljoen Euro werd geveild, maar ze glimmen eigenlijk net zo mooi …




20 gedachten over “Herfstglimmertjes

  1. Deze mooie zwammetjes hebben geen bewerking nodig om mooi te glimmen. Een van de mooiste zwammensoorten naar mijn idee. Dankjewel Jan dat je ze laat zien. Zelf kan ik niet op jacht vanwege mijn beperkte actieradius. Bovendien, als ik ergens een paddenstoel zou zien, kan ik alleen van bovenaf fotograferen, omdat ik niet mag bukken. Ik ben dus blij met iedere blogger die paddenstoelen op zijn log zet.

    Like

  2. Wat een toeval Jan.ik heb ze gisteren ook voor de eerste keer gefotografeerd en ze schitteren echt in een donker bos.Je kan er eigenlijk niet naast.Ook bedankt om me op een foute titel in mijn blog te wijzen.Ik heb het aangepast.

    Like

  3. Ze zijn zeker heel mooi ! Ik geniet van alle paddestoelen en zwammen die ik op allerlei logjes voorbij zie komen.
    Zit er voor mij even niet in de natuur in te gaan. Nog minimaal 5 weken gips wat ik niet mag belasten pfff, met krukken of rolstoel de bossen is zie ik niet zo zitten. Dus geniet des te meer van andermans foto’s
    Groeten.

    Like

Geef een reactie

