Skywatch Friday 269

Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn fotomaatje een ritje door de Kop van Overijssel gemaakt …

Last Wednesday I have made a ride through the countryside with a friend …





Hoewel de zomer al geruime tijd achter ons ligt, hebben we dankzij het mooie herfstweer toch nog drie keer voor een brug moeten wachten …

Although summer is already far behind us, we still had to wait three times for a bridge, because of the beautiful autumn weather …





Bij De Wetering zagen we hoe een riante huurkruiser de brug passeerde …

At Wetering we saw a rental boat pass the bridge …





Vanuit het zuiden komt hoge bewolking dichterbij, de melkwitte lucht duidt op een (tijdelijke) weersverandering …

From the south high clouds came closer, the milky white sky indicates a (temporary) change in the weather …




Wil je meer Skywatchfoto’s zien? Klik dan op het logo …

Wanna see more Skywatch photos? Just click the logo ...

Skywatch Friday

Prettig weekend! … – … Enjoy your weekend!


19 gedachten over “Skywatch Friday 269

  1. Lovely blue skies and looks like a great day to be out — have to make the most of them at this time of year!! Great captures for the day, Afanja! Hope you have a wonderful weekend!!

    Like

  2. Ging ik net naar je weblog zag ik het logje over de spin en dacht bij mijzelf: “Deze week geen bijdrage voor SWF?” Toen scrollde ik verder naar beneden en zag tot mijn verrassing de overbekende brug. Een soorgelijke foto waar ik dagelijks even voor sta te kijken hier thuis.
    Dank Jan voor deze waardevolle bijdrage.

    Like

Geef een reactie

